Sunday, April 3, 2011

KERANA KAU SEORANG PUJANGGA...

bila saat aku nak merepek..ni lah yang akan aku coret...

Ketika sang bayu itu meniup merdu sang irama
Mungkin kita bukan ditakdirkan untuk bersama
Tetapi aku yakin, cinta itu masih untuk aku..
Kerana cinta aku masih untuk mu..
Selama nafas ini masih bias dihembus
Selama itu lah jantung ini berdegup untuk hidup ini
Meramalkan benda yang baik sahaja antara kita
Menantikan seutas kata cinta darimu
Meskipun payah..aku masih lagi menunggu
Kerana cinta itu maish lagi untuk aku
Namun bukan itu yang aku pinta
Selama ini aku hanya berdiam diri sahaja
Keputusan hanya diputuskan oleh kau
Untuk apa aku disini
Untuk menanti cinta yang tidak pasti itu
Bisakah aku untuk terus menanti lagi..??
Harapan itu terus kau beri
Mana betulnya ini..
Ahhh…aku buntu..
Kau..kau..dan kau…
Kenapa kau menyiksa aku..
Mengapa aku sering diperlakukan sebegini rupa
Apa salahku…

pesanan penaja: jgn di nanti bulan jatuh keriba..

No comments:

Post a Comment