Sunday, March 27, 2011

pErGiNyA sEoRaNg SyEd

KAU PERGI DENGAN RELA

 
syed...
kau yang bernama syed
hadir kerana dipinta
pergi kerana kau rela
cinta hadir kerana dipaksa
kerana kau aku terlena
dalam lena aku terjaga

syed..
kerana kau 
aku berpijak dibumi yang nyata
aku rebah
kerana seorang syed
aku pasrah
tangisan ini kusimpan dihati

syed..
kau hadir
dikemudian hari
bisakah aku menyangkal cinta itu lagi
merelakan pemergian yang kau pinta

aku..aku..aku...
perlukah aku bersedih
perlukah aku menangis
perlukah aku merayu
perlukah aku gembira
namun aku masih disini
menanti dan terus menanti
seorang syed..
lagi?
pertanyaan itu semakin bermain dipemikiran ku..
tidak lagi seorang syed...
tidak lagi seorang dia..
tidak lagi kau..
tidak lagi aku..

selamat tinggal SEORANG SYED....

No comments:

Post a Comment