Wednesday, February 9, 2011

samakah aku dengan si Nadia Vega...

salam petang...
masih lagi ketandusan idea..bosannya aku...apa lagi aku nak buat nie..study?? tak da mood tuk itu..
jadi aku mencoret...blog yang tak berapa nak indah nie kepunyaan aku je tau..jadi lau korang tak nak baca pun aku tak kisah...huhu...lau bley baca, korang baca jelah..dgn rela hati aku berkongsi..ni masa aku sekolah rendah dulu..kowang pernah tengok tak cerita indon yang bertajuk CINTA TERBAGI LIMA..ha..aku suka sgt tgok cte nie dlu...da la pelakon nie..Nadia Vega..lam cte nie dye dpggl icha'....best kn nma tue...bg aku lah..hehe...kes nye cmnie..dlu aku p la beli bege..da abg nie ckp muka aku cm icha' tue...huhu...time tu aku tak tgok lg cte tue..time aku form 2 lak..cte tu dtygkn lg...mbe dak kelas aku nie...nama dye Radhi..dye g pggl aku icha'..aku pun pelek...asal dye pggl aku cmtu an..kata dye muka aku cm icha' tue la..sebab tu dye pggl aku icha'..haha..lawak lak..smpai la sme dak kelas aku time tueh panggil aku icha'..redo je lah kan..hehe...gpun time tue..aku nie kn cm keras ckit..kasar pun ada..bak kata org..kekerasan dalam kelembutan..ok tak cmtu..haha...jadi hidup aku tetap sempoi..haha


No comments:

Post a Comment