Friday, April 8, 2011

bila saat aku tak dapat nak tidur..jadi aku redo

ahhhhh...tidak...
jam menunjukkan 3 suku pagi, dan aku masih lagi didepan kau lagi lapy..haddoiiii...siyes! kepala aku sakit lagi..
haishhh....bosan aku dengan sakit yang same nieh..ini tak boleh..itu tak boleh...opps!! sori..tak baik siut ckp cmtu...tu lah dugaan lagi buat aku..sakit menghalang segalanya..

kul 8 suku, 8 april 2011...aku ada test EcO120..apehal lak time tu jugak otak aku nk jem..npe nie syg...
jgn la cmnie..bisik aku lam hati..puas aku pujuk otak aku nie, spya dtg blik pe y aku bca..tp otak ni takmo gak bagi can at aku an..smpai ati kau syg..dh aku terkandas kat cituh..urmm...so pe lagi..?? cm biasa r..aku meredokan diri aku jer lah yerk..hehe..
time test tue aku duk dblakg tine tueh, apesal lah aku mkin nyampoh tgok tine tueh..aishhh..guane lak aku ley duk blkg tine tueh nie..skali lagi aku meredokan diri aku..haha..tak habis2 dgn ayat redo kan...smpai bila ni wawa oiiiiiii???
bior ah..jgn cibuk k!!
pas test trus p jpe sikacamata tueh...amik cam dgn dye..tp kjap je..cm biasa r, pas anta/amik trus cauw waaaaaaa... aku jalan kaki seorang diri lagi..kali ke3 tuk mlm tue..aku meredokan diri aku lagi..
haishhh...aku pun makin jelak dgn ayat redo kau tueh..wawa!!

bila smpi at bilik, bersama cam n smpai nya fiza n ana n pah..tergabung lah kembali ZAWANAPAH..
ha!! tue dye...pantang an tgok cam, trus la menyenap gamba..hehe...aku pun join la sebadan skali..sonok gak..tp siyes!! aku penat..tp aku ok je..cool beb..hehe...

sedar tak sedar, dah telat, n aku belum solat..jd aku n y lain pun hentikan lah..
badan pun dh melekit...kul 12 da pun, pk duk pk..nk mndi ke tak ni..nk ke tak nie..aishhhhh...
lau peluh cmnie, lagi lah aku takleh tido, jd aku amik kptsan tuk mandi gak..tkpe, mandi kejap je..tp bila dh jpe air..pehhhhhh...pagi2 lak mndi kn..huhhhhhhh...sejuknye....
ciap mandi, ana n pah  n fiza ciapkn skrip tuk movie mandarin, aku join ckit je..coz tak bpe pndai r mandarin nieh..tu la subject killer aku tuk sem nieh..siut kn??? org lain sng2 je pat A..tp aku, giler tahap gaban..payah larh...tp aku ok je..aku teruskan gak usaha aku..jadi tanpa melengah kn masa, aku searh tenet tuk cri bahan nk wat proposal, untunglah dpt y berkaitan..
bila dh mandi kn, emg segar sgt..tu y smpi skunk tak pat nk tido tueh..tu lah wat msa skunk nie ye..aku nk tdo..kang tak terbangun lak subuh t..jd sbgai lampiran nye, aku sertakan gambar baby aku jelah yek..tak kan lah nk msuk kan gmbr ZAWANAPAH y tadi tue..tak sesuai lah..len kali ehk...huhu...

sekadar perkongsian sahaja...
sebenarnya nk ckp y aku sonok sgt..tue je..
jd panjang lebar lak an..takpe lah, jari ni rajin lak nk menaip..biasa r, dak OM kn..haha
k dah..dah..dah..adiosssss....


my baby







BABY KU YANG COMEL, NAMPAK GAK MATA KAU YE!!! SENYUMLAH...







No comments:

Post a Comment