Wednesday, February 23, 2011

aku yang terluka....

ape nie...??? haaaaaaaaaaaaaaaa..harap maklum..ok

aku bagi mesej nie kat dye.....

ku takkan mengulangi, peristiwa dulu
yang membuat aku terhina
bosanku mendengar, mulut manis berbisa
yang menghancurkan hidup
ku tak percaya lagi, janji-janji semua
yang membuat aku terlena
cukup ku merasa, sakitnya hati ini
biar ku balut lukaku
walau sepi bagai terpenjara
namun ada syurga dalam hidupku
dimana mata air, disitu kuberlindung
dari sengatan panasnya bumi
bagai diriku ini selalu teraniaya
luka dihati kerana dustamu 
hingga membuat diriku merana...

dye balas: jgn hntr msg cmni lagi...tak suka!!

:: peh...remuk hati aku baca msg tue...hampeh tullll...takpe..sbr wa..sabar....
rasa cam hati aku dipijak cmnie  


time tue jugak...ni yang aku nk wat kat dye...geram gilerrrrrrrrrrrrr siut....
bunuh die hdup2



bongek tol kan..dye dh bunuh aku dlu sblum aku bunuh dye...
aku dah lama mati.............hahahahahaha....( kenapa aku gelak) huh!!!

barang baek
pikir pny pikir smpi nk pecah pale otak aku...rasa cm nk telan benda alah nie je....
pandai sgt ko wa smpi nk wat cmtu...
ish...no way beb...tak da pasal aku nk bt bnda bdoh dsbbkn ka..so ka bleh drp hidup ak2 lg la bley blah drp hdup ka...jgn pk ak takley hdup tanpa kau lah...ok!!!
lau pasni ka nk wat kianat ke ape ke kt ak..ak redo je...n ak dh maafkn sglenye n ak tak dendam pun dgn ka...kte kwn pun cra baik..kte pts pun cara baik ok...huhu...
rasional la ckit kn...n slmt tggl ku ucpkn kpdmu...conpem..ak dh lpe pun ka..jgn isao k..hehe
sonoknyyyyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrr sy...

pesanan penaja : sesungguhnya setiap apa yang terjadi itu telah pun ditentukan olehNYA...

No comments:

Post a Comment